Trešdiena,
17.Oktobris 2018
Vārda dienas: Gaits, Karīna, Владимир, Гурий, Анисим, Евсей Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Veselība

Pasauli iekaro diēta, kuru nodēvē par sensāciju

16.05.2017
Lai arī pavasaris šogad nāk ļoti negribīgi, tam noteikti jau pavisam drīz sekos pludmales sezona. Un šis nudien ir pēdējais brīdis darīt visu iespējamo, lai vasarā izskatītos perfekti.

Ir kāda ļoti efektīva diēta, kas jau ir iekarojusi lielu tievēt gribētāju atsaucību visā pasaulē, un tā jau ir nodēvēta par īstu sensāciju, raksta nra.lv, atsaucoties uz takprosto.cc.

Diēta ir sabalansēta, bet ar vidēji zemu tauku saturu un diezgan ilgstoša - to var turpināt līdz par trim nedēļām, turklāt ik nedēļu zaudējot trīs līdz piecus kilogramus. Kopējais svara zudums pēc trim nedēļām sasniedz 7-12 kilogramus. Protams, ja vien jums ir tik daudz liekā, ko zaudēt.


VIENAS NEDĒĻAS ĒDIENKARTE

PIRMĀ DIENA
• Brokastis: tase kafijas
• Pusdienas: divas vārītas olas, spinātu vai vārītu burkānu salāti ar nedaudz augu eļļu, viens tomāts vai glāze tomātu sulas (bez sāls)
• Vakariņas: 200-250 g steika, kas apcepts augu eļļā, un dārzeņu salāti (kāposti, bietes, burkāni) ar augu eļļu



OTRĀ DIENA
• Brokastis: tase kafijas un viena sausmaizīte
• Pusdienas: 100 g steika, svaigu dārzeņu salāti (kāposti, bietes, burkāni)
• Vakariņas: 200 g liesas vārītas gaļas, glāze kefīra vai bezpiedevu jogurta



TREŠĀ DIENA
• Brokastis: tase kafijas un viena sausmaizīte
• Pusdienas: viens burkāns, biete vai liela selerijas sakne (apcepti augu eļļā), viens tomāts vai glāze tomātu sulas, viens mandarīns vai plūme, 1-2 apelsīni
• Vakariņas: tas pats, kas pusdienās



CETURTĀ DIENA
• Brokastis: tase kafijas
• Pusdienas: viena vārīta ola, trīs lieli vārīti burkāni (no tiem var pagatavot salātus, pievienojot nelielu daudzumu augu eļļas), 150 grami siera
• Vakariņas: augļu salāti. Var ēst jebkurus augļus, izņemot banānus



PIEKTĀ DIENA
• Brokastis: rīvēts burkāns ar citrona sulu
• Pusdienas: 0,5 kg liesas vārītas vai tvaicētas zivs, viens tomāts vai glāze tomātu sulas
• Vakariņas: neliels steiks, svaigu dārzeņu salāti (to pagatavošanai var izmantot kāpostus, bietes, burkānus, gurķus un papriku)



SESTĀ DIENA
• Brokastis: tase kafijas
• Pusdienas: 0,5 kg sautētas vistas (vai ceptas folijā)
• Vakariņas: divas vārītas olas, rīvēts svaigs burkāns un tase tējas



SEPTĪTĀ DIENA
• Brokastis: tase tējas
• Pusdienas: 150-200 grami sautētas vai vārītas liellopa gaļas, viens ābols
• Vakariņas: tas pats, kas pusdienās


Otrajā un trešajā nedēļā tiek atkārtots tas pats ēšanas režīms, kas diētas pirmajā nedēļā. Starp maltītēm neierobežotā daudzumā var lietot negāzētu dzeramo ūdeni. Protams, diētas ilgums ir katra paša ziņā, jo viss atkarīgs no mērķiem, kas jāsasniedz.

SVARĪGI! Pirms uzsākt jebkāda veida diētu, ieteicams pakonsultēties ar savu ģimenes ārstu - lai nenodarītu kaitējumu veselībai



Mixnews.lv

Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Apkopotie 13.Saeimas vēlēšanu rezultāti liecina, ka vēlēšanās piedalījušies 54,60 balsstiesīgo vēlētāju.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Konkurss remigrantiem biznesa idejas īstenošanai Latgalē
Непонятно, какая сумма выделяется на один проект? Sīkāk...
Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa apsveikums Zinību dienā
Ej tu Vajoni pie velna ar saviem vardiem,no taviem vardiem berni nebus paedusi! Sīkāk...
Katram piektajam Saeimas deputāta kandidātam nav augstākās izglītības
Ne augstākās izglītības, nedz arī kauna! Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top