Trešdiena,
19.jūnijs 2019
Vārda dienas: Nils, Viktors, Илларион, Сусанна, Виссарион Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Veselība

Plāns pavasarim: Kā notievēt bez mocībām!

06.03.2017
Ja ša­jā pa­va­sa­rī ob­li­gā­ti īs­te­no­ja­mo dar­bu sa­rak­stā at­brī­vo­ša­nās no lie­ka­jiem ki­lo­gra­miem ir ap­ņem­ša­nās nu­mur viens, vērts zi­nāt: ne­skai­tā­mo di­ētu ap­so­lī­jums ātr­i pa­tie­šām no­vā­jēt ne vien­mēr vai­na­go­jas pa­nā­ku­miem.

Ne­vie­nu di­ētu, lai cik efek­tī­va tā arī bū­tu, nav jē­gas ie­tu­rēt, jo tā drīz ap­nīk, bet strau­ja ka­lo­ri­ju ie­ro­be­žo­ša­na or­ga­nis­mam liek pa­lē­ni­nāt viel­mai­ņu un mak­si­mā­li iz­man­tot vi­su, kas tiek ap­ēsts, tā­pēc ie­vē­rot di­ētu un vien­lai­kus zau­dēt sva­ru ar lai­ku kļūst ar­vien grū­tāk.

Jā, ir va­ri­an­ti, kā no­sa­cī­ti īsā lai­kā tikt ga­lā ar no­teik­tu skai­tu lie­ko ki­lo­gra­mu, lai, pie­mē­ram, pa­va­sa­rī at­kal ie­līs­tu sa­vā mī­ļā­ka­jā klei­ti­ņā, ta­ču ša­jā si­tu­āci­jā svi­nēt uz­va­ru pār sa­vu apa­ļī­gu­mu ir pār­ag­ri: viss, kas, eks­tre­mā­li ba­do­jo­ties, tiek zau­dēts, pa­vi­sam drīz ar uz­vi­ju at­grie­žas... Arī pa­rei­za di­ēta ne­kad ne­dod acu­mir­klī­gus re­zul­tā­tus. Tas ir sa­rež­ģīts un darb­ie­til­pīgs pro­cess - no­ska­ņot sa­vu or­ga­nis­mu uz jaun­u dar­ba re­žī­mu. Ja ēša­nu uz kā­du lai­ku ti­kai vien­kār­ši ie­ro­be­žo, tas or­ga­nis­mam liek pre­to­ties. Tik­līdz di­ēta pār­trauk­ta, or­ga­nisms at­kal ak­tī­vi pa­pil­di­na sa­vus krā­ju­mus, it kā gai­dī­tu jaun­us pār­bau­dī­ju­mus, un re­zul­tā­tā jaun­i lie­kie ki­lo­gra­mi ga­ran­tē­ti. Uz vē­rā ņe­ma­miem un ve­se­lī­giem pa­nā­ku­miem var ce­rēt ti­kai tad, ja tiek ie­vē­ro­ta pa­rei­zas un sa­ba­lan­sē­tas ēša­nas sis­tē­ma, kas mi­jas ar fi­zis­kām ak­ti­vi­tā­tēm, un ja ir ne­lo­kā­ma iek­šē­ja pār­lie­cī­ba, ka tie­vē­ša­na tie­šām ir ne­pie­cie­ša­ma, raksta nra.lv.

Ar ko sākt tū­līt pat?

Ja līdz šim nav vin­grots, jā­sāk tie­ši ta­gad! Efek­tī­vas ir ūdens pro­ce­dū­ras (in­ten­sī­va pel­dē­ša­na ba­sei­nā, Šar­ko du­ša). Var iz­iet ma­sā­žas kur­su, ta­ču vēl la­bā­kas ir no­dar­bī­bas spor­ta klu­bā - tre­na­žie­ri, ae­ro­bi­ka, ka­la­nē­ti­ka, steps.

At­nā­kot mā­jās no dar­ba, nav jā­pār­ģēr­bjas brī­vā, plan­do­šā mā­jas ha­lā­tā, bet jā­mē­ģi­na ie­līst ta­jās džin­su bik­sēs, ku­ras vēl ne­sen de­rē­ja kā uz­lie­tas un, ku­rās esot, iz­skats bi­ja vien­kār­ši lie­lisks.

Jā­uz­vā­ra un jā­iz­dzer pār­is krū­zī­šu mež­ro­zī­šu tē­jas uz­reiz, tik­ko pār­ro­das mā­jās no dar­ba. Ti­kai pēc tam, ja vēl gri­bas, jā­sāk do­māt par ēša­nu.

Jā­ie­kār­to sev at­slo­dzes die­nas, ku­rās dzer ti­kai zā­ļu tē­jas ar cit­ro­nu un bez cu­ku­ra. Ja va­ka­rā to­mēr ļo­ti, ļo­ti gri­bas kaut ko ap­ēst, ape­tī­ti ap­mie­ri­na, ne­stei­dzī­gi no­tie­sā­jot pār­is ka­ro­tī­tes me­dus. Nā­ka­ma­jā rī­tā no­tie­sā vie­nu ba­nā­nu, pa die­nu ēst­gri­bu ap­mie­ri­na ar pār­is bur­kā­niem, bet va­ka­rā - kar­sta dār­ze­ņu zu­pa.


Di­ētas die­nā ne­va­jag se­vi vel­ti kai­ti­nāt - ja ir pie­ņemts lē­mums mai­nīt ēša­nas pa­ra­du­mus, ka­fej­nī­cas ap­mek­lē­jums vai ne­vai­nī­ga pa­sē­dē­ša­na drau­gu pul­kā vien­kār­ši jā­ig­no­rē!

Tie­vē­ša­nas lai­kā lie­lis­ki sa­bied­ro­tie ir da­žā­di dār­ze­ņi, skā­bu kā­pos­tu zu­pa, šam­pin­jo­nu, bur­kā­nu, bie­šu vai sal­do pi­pa­ru zu­pa, ku­rai pie­vie­no sī­po­lus vai ķip­lo­kus, - nav daudz ka­lo­ri­ju, ta­ču ēdie­nam ir sā­tī­gums.

Kā tu­rēt se­vi gro­žos

La­bāk mai­nīt ēša­nas pa­ra­du­mus, ne­vis ie­vē­rot kā­du kon­krē­tu di­ētu. Ja to­mēr ga­dās sa­grē­kot, nav jē­gas būt pā­rāk bar­gam pret se­vi - tas ne­no­zī­mē, ka di­ētas ie­vē­ro­ša­nai nav jē­gas.

Jā­ie­kār­to sa­va ēša­nas die­nas­grā­ma­ta, ku­rā go­dī­gi jā­at­zī­mē: ko un cik daudz ap­ēd. Uz­ska­tā­mi re­dzot sa­vus ēša­nas pa­ra­du­mus, vieg­lāk ie­rau­dzīt to, kas tie­šām jā­mai­na.

Ne­lie­to pro­duk­tus, ku­ri tie­šām ne­gar­šo - ēdie­nam jā­būt bau­dā­mam un pa­tī­ka­mam.

Ne vis­i sa­lā­ti ir ve­se­lī­gi ti­kai tā­pēc, ka tos sauc par sa­lā­tiem. Aiz­da­rī­ti ar ma­jo­nē­zi, sie­ru, riek­stiem vai ba­gā­tī­gi pār­lie­ti ar eļ­ļu, tie rei­zēm ir ka­lo­ri­jām daudz ba­gā­tā­ki ne­kā ga­bals lie­sas liel­lo­pa ga­ļas.


Ga­ta­vo­jot mal­tī­ti, jā­koš­ļā koš­ļā­ja­mā gu­mi­ja bez cu­ku­ra. Tas at­tur no ne­mi­tī­gas ēdie­na gar­šo­ša­nas.

Kad mo­ka liels iz­sal­kums, iz­dzer glā­zi ūdens.

Sal­di­nā­to vai gā­zē­to dzē­rie­nu vie­tā dzer tī­ru ūde­ni vai mi­ne­rāl­ūde­ni. Ja, ska­to­ties TV, vi­su lai­ku ir ne­rem­di­nā­ma tiek­sme kaut ko grauzt, jā­at­rod ci­ta no­dar­be - adī­ša­na, tam­bo­rē­ša­na.

Ja kā­da sal­da naš­ķa ie­me­ša­na mu­tē kļūst par ne­pār­va­ra­mu kār­di­nā­ju­mu, jā­iz­tī­ra zo­bi - jeb­kurš ēdiens pēc zo­bu tī­rī­ša­nas gar­šo vien­kār­ši bries­mī­gi.

Ja dar­ba­vie­tai tu­vā­ka­jā ēs­tu­vē, kur iz­nāk pus­die­not, ga­ta­vo ne­gar­šī­gi, ēdie­nu ņem līdz­i no mā­jām.

Ja ēdiens, ko bau­da, šķiet plie­kans, to aiz­da­ra ne­vis ar svies­tu vai lie­lā­ku eļ­ļas dau­dzu­mu, bet pie­vie­no ķip­lo­kus, za­ļu­mus, garš­au­gus. Aiz­vāc vi­sus sal­dos un trek­nos pro­duk­tus - jo ma­zā­ka iz­vē­le, jo ma­zāks kār­di­nā­jums!

Ēdie­nu vien­mēr liek uz ma­zā­ka šķīv­ja.

Sā­kot mal­tī­ti, vis­pirms uz šķīv­ja liek dār­ze­ņus - tiem jā­aiz­ņem pus­e šķīv­ja. Ce­tur­to da­ļu no at­li­ku­šās vie­tas pie­pil­da ar rī­siem, ma­ka­ro­niem, gri­ķiem vai kar­tu­pe­ļiem, at­li­ku­šo da­ļu at­vēl ga­ļai, zi­vīm, olām. Vien­mēr priekš­ro­ku dod kva­li­tā­tei, ne­vis kvan­ti­tā­tei! Kva­li­ta­tī­vā­ki pro­duk­ti ir gar­šī­gā­ki, tos va­jag ma­zāk, un tie ātr­āk sniedz sā­ta sa­jū­tu.

Ar vār­du di­ēta nav jā­sa­prot ti­kai sva­ra zau­dē­ša­na. Pla­šā­kā no­zī­mē di­ēta ir dzī­ves­veids, kas se­vī ie­tver gan uz­tu­ru, gan ēša­nas pa­ra­du­mus. Di­ētas ie­vē­ro­ša­na ir viens no priekš­no­tei­ku­miem, ār­stē­jot ak­nu, nie­ru un sirds asins­va­du sli­mī­bas.

Pār­stei­dzo­ši fak­ti, ku­rus vērts zi­nāt

Krā­sai ir no­zī­me: zi­las krā­sas trau­ki no­mie­ri­na un pa­ze­mi­na asins­spie­die­nu. No tā­diem ie­tu­rot mal­tī­ti, ēdam lē­nāk un ātr­āk ie­gūs­tam sā­ta sa­jū­tu.


Sar­ka­nas un dzel­te­nas krā­sas trau­ki glu­ži pre­tē­ji - ape­tī­ti ro­si­na. Uz slai­das fi­gū­ras rē­ķi­na no bro­kas­tīm at­teik­ties ne­va­jag, jo die­nas pirm­ā ēdien­rei­ze ie­dar­bi­na viel­mai­ņu. Kā­dai ēdien­rei­zei iz­trūk­stot, or­ga­nisms to kom­pen­sē ar starp­mal­tī­tēm vai ne­adek­vā­tu pār­ēša­nos. Di­ētis­ka­jā šo­ko­lā­dē ka­lo­ri­ju ir tik­pat daudz cik pie­na šo­ko­lā­dē, ta­ču ta­jā ir cu­ku­ra aiz­stā­jē­ji. Kā­rei uz sal­du­miem vis­ie­tei­ca­mā­kā ir rūg­tā šo­ko­lā­de ar augs­tu ka­ka­o pro­cen­tu sa­stā­vā.

Pus­stun­du ga­rā skrē­jie­nā var sa­de­dzi­nāt ap­mē­ram 300 ka­lo­ri­ju (šo dau­dzu­mu dod 100 gra­mu ap­ēs­tu frī kar­tu­pe­ļu).

Cu­ku­ra aiz­vie­to­tā­ji ne­sa­tur ka­lo­ri­jas, bet pa­aug­sti­na cu­ku­ra lī­me­ni asi­nīs un iz­rai­sa ba­da sa­jū­tu. Me­dus sa­tur 80% cu­ku­ra - tas tē­jai vai ka­fi­jai kā sal­di­nā­tājs vai­rāk pie­mē­rots ne­kā cu­kurs tī­rā vei­dā. Ci­pa­ri, ko rā­da sva­ri, nav tik sva­rī­gi, cik vi­duk­ļa ap­kār­tmērs. Sie­vie­tes vi­duk­ļa ap­kār­tmē­ram ne­va­ja­dzē­tu pār­sniegt 85 cm, bet vī­rie­ša - 94 cm.

Vie­nā vi­dē­ji lie­lā sal­dās pap­ri­kas pāk­stī ir trīs rei­zes vai­rāk C vi­ta­mī­na ne­kā cit­ro­nā vai apel­sī­nā.

Vis­vai­rāk vēr­tī­go ome­ga-3 ne­pie­sā­ti­nā­to tauk­skāb­ju ir zi­vīs, sa­vu­kārt ga­ļā vai sie­rā eso­šās tauk­skā­bes uz­tu­rā ie­tei­cams ie­ro­be­žot.



Mixnews.lv

Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Lasiet vēl
Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Daugavpils reģionālās slimnīcas otrā valdes locekle - Ilona Skrinda
We are exclusive agent to direct providers of 100% Guarantee Urgent Loan Fresh Cut BG, SBLC, MTN, Bonds, Bank draft and CDs which we have specifically for lease. We do not have any broker chain in this offer or get involved in Chauffer driven offers. We deliver with time and precision as set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc.

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD) .
3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Leasing Price: 3% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

The Leased Instruments includes: BG’ s, Insurance Guarantees, MTN, ( SBLC) Standby Letters of Credit and Third Party Guarantees such as a standby forward commitment to purchase or a standby loan. If you are a potential Investor or Principle looking to raise capital, we will be happy to answer any questions that you have about this opportunity and to provide you with all the details regarding this services.

Our BG/ SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct.

Regards

Philip James
Email: info.frjames1971@gmail.com
Skype: info.frjames1971@gmail.com

Sīkāk...
Kā izveidot mājokļa metāla durvis, lai tās atbilstu pēc Fen Šui?
Nopirku augstas kvalitātes metāla durvis M-Lux. Laba cenas un kvalitātes attiecība!

https://m-lux.lv Sīkāk...
Jautājumi – atbildes: saruna ar Andreju Elksniņu
Lai veicas Elksinam,darbos,lai izveido skaistu pilsetu Daugavpili un lai tos zaglus atlaiz no darba,lai ir cilvekiem darbs,miers! Lai mes varetu atgriezties no talienes,gribas to visu labako Elksninam! Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top