Trešdiena,
19.jūnijs 2019
Vārda dienas: Nils, Viktors, Илларион, Сусанна, Виссарион Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Veselība

Latvija ir viena no trim higiēniskākajām valstīm pasaulē

12.08.2016
Latvija ir viena no trim vishigiēniskākajām valstīm pasaulē, liecina tirgus pētījumu kompānijas "Nielsen" pētījuma dati.

Bez Latvijas šajā "higiēnas trijniekā" atrodas Horvātija un Serbija.

Pētījumā atklāts, ka Latvija ir viena no trim pasaules valstīm, kurās pircēji neatzīstas, ka vispār nepērk ziepes, dezodorantus, zobu pastu vai citus personiskās higiēnas līdzekļus.

"Nielsen" Baltijas valstu ģenerāldirektore Ilona Lepa norāda, ka, pamatojoties uz pētījuma datiem, var secināt, ka Latvijas iedzīvotāji pievērš lielu uzmanību personiskajai higiēnai. Latvijas patērētāji izceļas ar to, ka īpašu uzmanību velta tīrībai, estētikai, veselības saglabāšanai.

Kopumā attiecībā uz Latvijas patērētājiem ir spēkā vispārīgi aktuālie higiēnas līdzekļu izvēles kritēriji - pievilcīga cena, akcijas, tomēr starp respondentiem neatradās neviens, kurš apgalvotu, ka vispār nepērk personiskās higiēnas līdzekļus, atzīmē Lepa.

Saskaņā ar "Nielsen" 2015.gada nogalē veiktā pasaules patērētāju paradumu pētījuma datiem, Horvātijas un Serbijas patērētāji ir jūtīgi pret personiskās higiēnas līdzekļu cenām, tomēr starp aptaujātajiem šo valstu iedzīvotājiem nebija tādu, kuri ignorētu šās kategorijas preces.

Pārējās Baltijas valstīs - Igaunijā un Lietuvā - katrā 2% pētījumā iesaistīto patērētāju apgalvoja, ka nepērk personiskās higiēnas līdzekļus tirdzniecības centros, kas ir tikpat, cik vidēji pasaulē. Vairāk patērētāju, kuri saka, ka nepērk personiskās higiēnas līdzekļus, ir Japānā un Taivānā - pa 9%, kā arī Singapūrā - 7%.

Vērtējot ķermeņa kopšanas un skaistumkopšanas preces, Latvijas patērētāju vērtējums ir līdzīgs pārējo Baltijas valstu pircēju viedoklim.

"Kosmētika nav pirmās nepieciešamības preču grupa, kurai patērētāji būtu noskaņoti viegli tērēt naudu. Pasaules vispārīgās tendences rāda, ka, pieņemot lēmumu, dominē ekonomiskie apsvērumi un emocionālā pieķeršanās. Trešdaļa pircēju vispirms pievērš uzmanību kosmētikas cenai, līdzīgai patērētāju daļai ir svarīgs kosmētikas zīmols, bet katrs piektais lūkojas uz akcijām un īpašiem piedāvājumiem," norāda Lepa.

Latvijas tirdzniecības centru klienti 12% gadījumu apgalvo, ka kosmētiku neiegādājas, kamēr Igaunijā tādu ir 11%, bet Lietuvā - 8%. Pēc "Nielsen" datiem, mazāk jeb 2% pircēju apgalvoja, ka nepērk kosmētiku Polijas tirdzniecības centros, bet lielāko vienaldzību pret kosmētiku deklarē Jaunzēlandē - to nepērk 31%, un Kanādā - 29% patērētāju.

"Nielsen" ir globāla informācijas un mērījumu kompānija ar vadošo pozīciju mārketinga un patērētāju informācijas, televīzijas un citu mediju mērījumu, tiešsaistes un mobilo mērījumu jomā.

Kompānija "Nielsen" strādā aptuveni 100 valstīs, tās centrālie biroji atrodas Ņujorkā, ASV un Dīmenē, Nīderlandē.


Focus.lv
Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Lasiet vēl
Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Daugavpils reģionālās slimnīcas otrā valdes locekle - Ilona Skrinda
We are exclusive agent to direct providers of 100% Guarantee Urgent Loan Fresh Cut BG, SBLC, MTN, Bonds, Bank draft and CDs which we have specifically for lease. We do not have any broker chain in this offer or get involved in Chauffer driven offers. We deliver with time and precision as set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc.

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD) .
3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Leasing Price: 3% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

The Leased Instruments includes: BG’ s, Insurance Guarantees, MTN, ( SBLC) Standby Letters of Credit and Third Party Guarantees such as a standby forward commitment to purchase or a standby loan. If you are a potential Investor or Principle looking to raise capital, we will be happy to answer any questions that you have about this opportunity and to provide you with all the details regarding this services.

Our BG/ SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct.

Regards

Philip James
Email: info.frjames1971@gmail.com
Skype: info.frjames1971@gmail.com

Sīkāk...
Kā izveidot mājokļa metāla durvis, lai tās atbilstu pēc Fen Šui?
Nopirku augstas kvalitātes metāla durvis M-Lux. Laba cenas un kvalitātes attiecība!

https://m-lux.lv Sīkāk...
Jautājumi – atbildes: saruna ar Andreju Elksniņu
Lai veicas Elksinam,darbos,lai izveido skaistu pilsetu Daugavpili un lai tos zaglus atlaiz no darba,lai ir cilvekiem darbs,miers! Lai mes varetu atgriezties no talienes,gribas to visu labako Elksninam! Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top