Piektdiena,
26.aprīlis 2019
Vārda dienas: Alīna, Rūsiņš, Sandris, Дмитрий, Артем Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Veselība

Latvija ir viena no trim higiēniskākajām valstīm pasaulē

12.08.2016
Latvija ir viena no trim vishigiēniskākajām valstīm pasaulē, liecina tirgus pētījumu kompānijas "Nielsen" pētījuma dati.

Bez Latvijas šajā "higiēnas trijniekā" atrodas Horvātija un Serbija.

Pētījumā atklāts, ka Latvija ir viena no trim pasaules valstīm, kurās pircēji neatzīstas, ka vispār nepērk ziepes, dezodorantus, zobu pastu vai citus personiskās higiēnas līdzekļus.

"Nielsen" Baltijas valstu ģenerāldirektore Ilona Lepa norāda, ka, pamatojoties uz pētījuma datiem, var secināt, ka Latvijas iedzīvotāji pievērš lielu uzmanību personiskajai higiēnai. Latvijas patērētāji izceļas ar to, ka īpašu uzmanību velta tīrībai, estētikai, veselības saglabāšanai.

Kopumā attiecībā uz Latvijas patērētājiem ir spēkā vispārīgi aktuālie higiēnas līdzekļu izvēles kritēriji - pievilcīga cena, akcijas, tomēr starp respondentiem neatradās neviens, kurš apgalvotu, ka vispār nepērk personiskās higiēnas līdzekļus, atzīmē Lepa.

Saskaņā ar "Nielsen" 2015.gada nogalē veiktā pasaules patērētāju paradumu pētījuma datiem, Horvātijas un Serbijas patērētāji ir jūtīgi pret personiskās higiēnas līdzekļu cenām, tomēr starp aptaujātajiem šo valstu iedzīvotājiem nebija tādu, kuri ignorētu šās kategorijas preces.

Pārējās Baltijas valstīs - Igaunijā un Lietuvā - katrā 2% pētījumā iesaistīto patērētāju apgalvoja, ka nepērk personiskās higiēnas līdzekļus tirdzniecības centros, kas ir tikpat, cik vidēji pasaulē. Vairāk patērētāju, kuri saka, ka nepērk personiskās higiēnas līdzekļus, ir Japānā un Taivānā - pa 9%, kā arī Singapūrā - 7%.

Vērtējot ķermeņa kopšanas un skaistumkopšanas preces, Latvijas patērētāju vērtējums ir līdzīgs pārējo Baltijas valstu pircēju viedoklim.

"Kosmētika nav pirmās nepieciešamības preču grupa, kurai patērētāji būtu noskaņoti viegli tērēt naudu. Pasaules vispārīgās tendences rāda, ka, pieņemot lēmumu, dominē ekonomiskie apsvērumi un emocionālā pieķeršanās. Trešdaļa pircēju vispirms pievērš uzmanību kosmētikas cenai, līdzīgai patērētāju daļai ir svarīgs kosmētikas zīmols, bet katrs piektais lūkojas uz akcijām un īpašiem piedāvājumiem," norāda Lepa.

Latvijas tirdzniecības centru klienti 12% gadījumu apgalvo, ka kosmētiku neiegādājas, kamēr Igaunijā tādu ir 11%, bet Lietuvā - 8%. Pēc "Nielsen" datiem, mazāk jeb 2% pircēju apgalvoja, ka nepērk kosmētiku Polijas tirdzniecības centros, bet lielāko vienaldzību pret kosmētiku deklarē Jaunzēlandē - to nepērk 31%, un Kanādā - 29% patērētāju.

"Nielsen" ir globāla informācijas un mērījumu kompānija ar vadošo pozīciju mārketinga un patērētāju informācijas, televīzijas un citu mediju mērījumu, tiešsaistes un mobilo mērījumu jomā.

Kompānija "Nielsen" strādā aptuveni 100 valstīs, tās centrālie biroji atrodas Ņujorkā, ASV un Dīmenē, Nīderlandē.


Focus.lv
Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Turpina strādāt pie vieglatlētikas manēžas kompleksa izveides
Labak kompleksa vieta uzceltu fabriku,jau tapat daudzi emigre,Daunu smadzenes! Sīkāk...
Daugavpilī ietves tiks kaisītas ar granīta šķembām
Būtu puse bēdas, ja tā būtu tikai sāls. Bet šķiet, ka nenosakāma ķīmiska sastāva draņķis, kurš paliek zaļajā zonā, uz apstādījumiem, nokļūst ūdeņos un iztvaiko svaigajā pavasara gaisā, kuru jāelpo. Sīkāk...
Daugavpils domi apmeklēja Turcijas vēstniece
Nav ko bazt garo degunu siem Turkiem lv. Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top