Sestdiena,
24.Augusts 2019
Vārda dienas: Bērtulis, Boļeslavs, Александр, Максим, Федор, Василий Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Pasaulē

Vides aktīvisti iesniedz petīciju par apelsīnu sulas industrijas "tumšo pusi"

14.10.2016
Šorīt Antverpenē, Beļģijā, vides aktīvisti iesniedza petīciju Pasaules sulu samita (World Juice Summit) organizatoriem, informē biedrības "Zaļā brīvība" sabiedrisko attiecību speciāliste Sanita Rībena.

Petīcijas mērķis ir pievērst mediju un sabiedrības uzmanību apelsīnu sulas ražošanas "tumšajai pusei" - apelsīnu novācēju darba apstākļiem un kaitējumam, kas tiek nodarīts videi un cilvēkiem industriālajā apelsīnu audzēšanas procesā, un panākt, lai Eiropas lielveikali ievieš sociālus un vides standartus savu zīmolu produktu piegādes ķēdēs.

"Lielveikalu zīmoli kļūst aizvien populārāki, tāpēc ir svarīgi, lai lielveikali būtu sociāli atbildīgi - prasītu no apakšuzņēmējiem, kuru produkciju pēc tam marķē kā savējo, lai tie apliecina, ka ražošanas procesā ir ievērotas gan sociālās, gan vides prasības. Apelsīnu sula ir tikai viens no piemēriem, šādas pašas prasības būtu jāpiemēro gan šokolādei, gan pienam, gan citiem produktiem," uzsver biedrības "Zaļā brīvība" pārstāvis Jānis Brizga.

Apelsīnu sulas industrija ir ekonomiski ļoti ienesīga nozare, taču astronomiskie ienākumi diemžēl tiek iegūti uz plantācijās un rūpnīcās strādājošo darba apstākļu, kā arī uz vides rēķina. Kampaņas SUPPLY CHA!NGE 2015. gadā veiktais pētījums atklāj darba tiesību pārkāpumus katrā apelsīnu sulas piegādes ķēdes posmā un industrijas postošo ietekmi uz vidi. 

Kampaņa SUPPLY CHA!NGE apvieno sabiedriskās organizācijas no visas Eiropas un vairākām jaunattīstības valstīm. Tās galvenais mērķis ir padarīt privāto preču zīmju produktu iegūšanu godīgāku un ilgtspējīgāku.

Apelsīnu sulas industrijai kā Brazīlijā, tā Eiropā ir raksturīgs, ka tirgu kontrolē nedaudzas kompānijas. Kaut arī trīs no piecām apelsīnu sulas glāzēm nāk no Brazīlijas, to uz pārējo pasauli eksportē tikai trīs kompānijas: Citrosucro, Cutrale and Luis Dreyfus. Eiropa ir svarīgākais eksporta tirgus un arī piegādes ķēdes otrā galā pastāv līdzīga monopolizācija, jo arvien mazāks skaits lielveikalu ķēžu dominē Eiropas mazumtirdzniecībā.

Būtiska Eiropas mazumtirgotāju stratēģija ir tā saukto lielveikalu zīmolu jeb privāto preču zīmju produktu (angliski - private labels) ražošana. Tā vietā, lai pirktu un pārdotu neatkarīgu kompāniju produktus, lielveikali arvien biežāk iegūst un pārdod produktus ar savu zīmolu.

Eiropā šādā veidā tiek pārdoti 66% visas apelsīnu sulas. Pētījums rāda, ka lielveikali neuzņemas savu daļu atbildības par piegādes ķēdēm un to produktiem. Tāpēc petīcijas mērķis ir panākt, lai Eiropas lielveikali ievieš sociālus un vides standartus savu zīmolu produktu piegādes ķēdēs.


Focus.lv

Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Konkursam “Daugavpils eksportspējīgākais uzņēmums” saņemti 14 pieteikumi
We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project (s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects. We do not have any broker chain in our offer or get involved in chauffer driven offers.

We deliver with time and precision as sethforth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable, below is our instrument description.

The procedure is very simple; the instrument will be reserved on euro clear to be verified by your bank, after verification an arrangement will be made for necessary bank documents and stock testing expenses, the cost of the Bank Guarantee will be paid after the delivery of the MT760,

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:

1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD).
3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Leasing Price: 6% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct. wrightjames931@gmail.com

Regards,
Wright
Skype;
wrightjames931@gmail.com Sīkāk...
Pošvaldeibu reforma: Voi Varakluoni atsagrīssīs Latgolā?
Tā jau ir Latgales karte,jau sen nav tāda ,kā senāk:(
Sīkāk...
Kā izveidot mājokļa metāla durvis, lai tās atbilstu pēc Fen Šui?
Nopirku augstas kvalitātes metāla durvis M-Lux. Laba cenas un kvalitātes attiecība!

https://m-lux.lv Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top