Pirmdiena,
18.februāris 2019
Vārda dienas: Kintija, Kora, Федосей, Агафья Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Bizness

Skinest Rail kļuvis par vienīgo DLRR īpašnieku

15.02.2018
Dzelzceļa nozares koncerns Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS "Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca" (DLRR) akcijas, tādējādi nodrošinot 100% īpašumtiesības rūpnīcas pamatkapitālā. Līdz šim, koncernam piederēja 49,9% DLRR akciju. Akciju konsolidācijas rezultātā, rūpnīca izstājās no Nasdaq biržas, kur līdz šim kotējās tās akcijas. 


Pēc Skinest Rail valdes locekļa Romana Zaharova teiktā, visu DLRR akciju iegāde ir rūpnīcas un koncerna kopējās attīstības stratēģijas daļa. "Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca ir viens no galvenajiem Skinest Rail uzņēmumiem, tāpēc mums ir ļoti svarīga tā veiksmīga darbība. Esot daļas akciju turētājs, Skinest Rail bija vienīgais akcionārs, kas atbalstījis rūpnīcu visus šos gadus: investējis ražošanā, palīdzējis refinansēt rūpnīcas bankas aizdevumu. Ņemot vērā, ka šodien mēs esam vairāku, liela mēroga un ilgtermiņa projektu īstenošanas uzsākšanas etapā, kā arī esam apņēmušies turpināt investēt DLRR attīstībā, visu akciju konsolidācija un to nonākšana viena īpašnieka īpašumā ir likumsakarīgs un pārdomāts solis", - koncerna DLRR 100% daļu iegādi komentēja Zaharovs.


Zaharovs piebilda, ka ar mērķi palielināt rūpnīcas ražošanas apjomus, Skinest Rail un DLRR vadība pēdējo gadu laikā pakāpeniski īsteno uzņēmuma pārorientāciju uz rietumu tirgiem. "Mēs esam noslēguši ilgtermiņa līgumus ar vairākiem lieliem Eiropas uzņēmumiem,  papildus tam, pēdējo 5 gadu laikā koncerns ir investējis vairāk kā 8 miljonus eiro jauna rūpnīcas aprīkojuma iegādē, kas ļāvis rūpnīcai sasniegt jaunu līmeni un veiksmīgi konkurēt ar analoģiskiem Eiropas uzņēmumiem", - viņš teica.


AS "Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca" valdes loceklis Gatis Kamarūts precizēja, ka šobrīd aug pieprasījums pēc DLRR pakalpojumiem kā 1435mm sliežu platuma, tā arī 1520mm sliežu platuma tirgos. "Tāpēc, papildus jaunu tirgu apgūšanai, mēs plānojam palielināt apgrozījumu arī mums tradicionālos darbības virzienos", viņš atzīmēja. "Lai sasniegtu plānoto razošanas pieaugumu, mēs paplašinām piegādes ģeogrāfiju un palielinām pakalpojumu klāstu, tai skaitā, esam uzsākuši rūpnīcai jaunu lokomotīvju sēriju remontus".


Kamarūts arī piebilda, ka sakarā ar būtisku ražošanas apjomu kāpumu, uzņēmums turpinās jaunu darba vietu izveidi. "2017.gadā rūpnīcas ražošanas apjoms audzis par 75%. Pēc provizoriskiem rezultātiem, būtiska rādītāju izaugsme ir gaidāma arī šī gada pirmajā kvartālā. Pagājušā gada laikā mēs esam radījuši vairāk kā 100 jaunas darba vietas, tomēr joprojām izjūtam darbaspēka trūkumu. Plānojam, ka tuvākajā laikā būs nepieciešams vēl ap 100 jauniem darbiniekiem", - skaidroja Kamarūts.


"No mums kā Daugavpils lielākā darbadevēja, lielā mērā ir atkarīga arī situācija pilsētā, tāpēc esam gandarīti, ka ar savu darbību varam uzlabot pilsētas sociāl-ekonomisko vidi", - teica Kamarūts.



Skinest Rail ir starptautisks dzelzceļa nozares koncerns, kas sniedz kvalificētus pakalpojumus dzelzceļa transporta un būvniecības jomās. Skinest Rail ir pārstavniecības Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Ukrainā, Krievijā, Polijā, Gruzijā, Kazahstānā, Somijā un Horvātijā. 

AS "Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca" (DLRR) – lielākais uzņēmums Baltijas valstīs, kas nodrošina dzelzceļa ritošā sastāva remontu. DLRR sniedz savus pakalpojumus daudziem lieliem Baltijas un citu Eiropas Savienības valstu, kā arī sliežu platuma 1520mm valstu uzņēmumiem. Šobrīd Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīcā strādā 640 darbinieki.





Daugavpilszinas.lv



Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Daugavpilī aizvadīts tautas deju festivāls LATVJU BĒRNI DANCI VEDA


We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease/sales, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects. We do not have any broker chain in our offer or get involved in chauffeur driven offers.

We deliver with time and precision as sethforth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable, below is our instrument description.

The procedure is very simple; the instrument will be reserved on euro clear to be verified by your bank, after verification an arrangement will be made for necessary bank documents and stock testing expenses, the cost of the Bank Guarantee/Standby Letter of Credit will be paid after the delivery of the MT760,

Description OF INSTRUMENTS:

1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC)
2. Total Face Value: Eur/USD 5M MIN and Eur/USD 10B MAX (Ten Billion EURO/USD).
3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Barclay's bank London,Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Purchasing Price: 32% of face value plus 2% commission fees Leasing Price: 4% of Face Value plus 1% commission fees.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

We are ready to close leasing/Buying with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me

Name : PAUL DAVID
Email: pauldavid20001@gmail.com
Skype: P_david123@outlook.com
whatsapp:+447921551354 Sīkāk...
Elksniņš aptur atkritumu dedzināšanas rūpnīcas projektu
kauns Elksniņ par śādu lēmumu, kur nobalsojāt par...indět gribat savus iedzīvotājus? Sīkāk...
Daugavpils mēra amatā ievēlēts Andrejs Elksniņš
Nu lai Dievins dot Elksninam savest kartiba pilseta bardaku! Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top